utorak, 29. rujna 2009.

Novi skandal Mel Gibsona



mel_gibsonSve kontroverzniji američki filmaš, čijim su se prošlogodišnjim antisemitskim ispadom u pijanom stanju naslađivali mnogi tabloidi, prije nekoliko dana izazvao je incident koji ga je vratio u centar zanimanja medija.

Odgovarajući na pitanja prisutnih nakon projekcije filma "Apocalypto" na jednom fakultetu u Los Angelesu, Gibson je opsovao profesoricu koja ga je optužila da na krivi način predstavlja civilizaciju Maja.

Predavač istorije naroda Srednje Amerike navodno je dosta agresivno formulisala svoja pitanja , zbog čega joj je hollywoodski gost odbrusio "Odjebi".

"Moja pitanja nisu bila agresivna i nije bilo razloga za takvu reakciju gospodina Gibsona.

To su pitanja koja meni redovno postavljaju moje kolege i moji studenti na predavanjima.

To su također pitanja koja ja postavljam svojim studentima", izjavila je ispsovana profesorka .

Ona je takođe zatražila izvinjenje ne samo njoj nego i svim potomcima Maja i polaznicima kolegija Srednja Amerika.

Gibsonov portparol ispričao je poslije da je spomenuta nastavnica na grub način ometala projekciju filma.

Predstavnici fakulteta su izjavili su da je Mel Gibson izrazio žaljenje što su "stvari izmakle kontroli".

Nema komentara: